när det är tungt..

..blir allt lite lättare när man läser något sånt här i en betydande innebandyblogg!
 
"Jag var också och såg när vårt D2 lag (Telge) slog Katrineholm med 3-1, missade tredje perioden förstås. Två välspelade perioder från Telges sida så det ser bra ut. Katrineholm hade oturen att få en av sina bättre spelare skadad redan på uppvärmningen. Sandra Strömberg fick en boll mitt på ögat (av en medspelare) och en misstänkt blödning stoppade spel för henne. Givetvis en stor försvagning av ett lag som bygger mycket av sitt spel på systrarna Strömberg."
 
och allt blir ju ännu lite lättare när världens bästa lennart kommer med thaimat och massor av hyrfilmer. (ja, idag tänker jag äta vad jag vill, typ!) men endast för att det är lite lite synd om mig..
 





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!