måndag!

godmorgon!
 
efter lite sömn, en timmes kylig höstpromenad nu på morgonen och en lång varm dusch senare, känns allt lite lättare.
nu ska jag äta lite frukost, kolla efter tio och sätta mig ner och planera inför veckan. denna vecka jobbar jag både på lager och på ridlägrena härhemma, fullt upp alltså.
 
är så arg på mig själv för att jag inte tog en massa kort från i lördags. alla var så snyggt utklädda och vi hade en skitkul förfest. lätt att vara efterklok ibland.
 
tog iallafall kort på min dress samma dag som jag fick den på posten, hade dock inte peruken på mig i lördags utan gjorde en birgitte bardot-inspirerad frisyr istället.
och sen ett kort på världens starkaste tjej, så söt!
 





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!