onsdag!

godmorgon!
 
äntligen säger jag bara.
äntligen så har jag parabolkillen här och fixar allt som har med tv att göra. sedan jag flyttade in i maj så har jag endast haft ettan, tvåan (och fyran ibland!) ett halvår har jag klarat, men inte en dag till. nu är parabolen uppsatt, så snart är allt fixat (och jag kommer ha alla kanaler!) kanske blir en riktig soffpotatis nu, vem vet!
älskar verkligen livet på landet. förutom allt det tekniska, mycket krångligare.
 
idag ska jag gå en långlång promenad. försöka förbereda lite inför bloppis som har blivit uppskjutet länge nu. och ikväll är det innebandy.
 
morgonhäng i sängen, kaffe, dator & nyhetsmorgon!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!