tisdag!

ja, så här ser jag/ögat ut just nu. syns inte sådär jättemycket, lite skelögd, rödsprängd och lite blå på ögonlocket. men det känns. så länge jag ligger still känns allt ok, men så fort jag rör på mig dimmas det för ögat igen. känner mig fruktansvärt ful just nu.. blek, osminkad, slitet hår och svag i kroppen. tänkte att när lollo kommer hem på torsdag ska hon få hjälpa mig att fräscha upp mig. fixa naglar, färga bryn & fransar och slinga håret. då kanske man känner sig lite piggare och fräschare.
 
har vänt lite på dygnet. är uppe till 03 på natten och vaknar vid 12, dagens/morgondagens mål är att ändra tillbaka. upp klockan 07.30 och somna runt 11-12. det springer i mina ben, jag vill träna. jag vill springa, jag vill lyfta vikter, jag vill, jag vill, jag vill. men det är bara att vänta..
 
var det någon mer än jag som såg jenny strömstedt programmet igårkväll? blev väldigt tagen av kristian gidlunds syn på livet och hans öde, här kan ni följa honom: http://ikroppenmin.blogspot.com
 
såg även liza marklund filmen en plats i solen, skitbra film! nu har jag bäddat iordning i soffan och bryggt mig lite kaffe. ska bläddra lite i en av tidningarna mamma köpte till mig igår och titta på stig helmer story (alla har sagt att den är dålig, men jag tänker ge den en chans!)
 
kom gärna med förslag på vad jag kan göra, någon bra film, bok, serie osv?
 
 
 




Postat av: Emmis

Revenge!! :)

Svar: har du boxarna? :)
Sandra Strömberg

2012-10-09 @ 15:48:52
Postat av: Josephine

Vampire diaries! :)

Svar: åh, tack för tipset! :)
Sandra Strömberg

2012-10-09 @ 16:41:49

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!