today!

efter typ 24 år har jag äntligen kommit på att jag verkligen mår mycket bättre när jag har "många bollar i luften" och när jag har mycket att göra. börjar fundera på om jag har en mildare form av adhd, allvarligt talat alltså.
 
ikväll blev det 1 timmes träning på nautan, dagens pass;
15 min CT högintensivt
2x15 biceps, triceps, bröst
15 min CT högintensivt
2x15 mage, axlar,
2x1 minut plankan
2x45 sekunder statisk sit-up
 
annat som har blivit gjort idag;
  • bilen är städad och fin (dock endast insidan, utsidan är ingen mening med när man bor på landet!)

 

  • helgens matlådor är gjorda. så smidigt, fisktärningar i ugn, 3 kokta potatisar, varma grönsaker - klart!

 

  • kylen är full, tvätten är tvättad, och när jag var och handlade var jag också och hämtade ut kabeln in till sovrummet så jag nu har jag alla kanaler därinne med, lyxigt! 

 

nu har jag äntligen satt mig i soffan, nyduschad med ett glas julmust-light. kunde inte hålla mig när jag gick förbi det i butiken.

 

rekommenderas!
 
julmust, mums!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!