min torsdag!

idag har varit en bra dag.
 
i eftermiddags var jag hemma hos mami, lollo färgade mina fransar & bryn, målade och fixade både händer och fötter och just nu (mitt i natten!) sitter jag med färg i håret och en underbart doftande ansiktsmask. så imorgon lär jag vara som ny, eller?
 
strax efter 5 tiden gick jag hemifrån mami och runt yxtasjön och sedan vidare hemåt. tog lite mer än 1 timme. det var superduperskönt, har inte gått så långt på en vecka typ. så nu har jag skapligt med spring i benen. så imorgon blir det både gym och en långprommis, dags att börja ta form igen. man tappar endel på en vecka, men nu har jag all tid i världen och ändra på det! :)
 
när jag kom hem började jag fixa med maten. hade lovat familjen att bjuda på twixkakor och en smarrig ceasarsallad (sjukt underskattad matträtt?) runt halv åtta kom de över, vi hjälptes åt med det sista och sedan satte vi oss runt soffbordet och åt och pratade om allt och ingenting. länge sedan vi bara satt ner i lugn och ro och åt tillsammans. saknade lennart dock, men han fick en matlåda levererad iallafall (förlåt för att jag glömde skicka med kakorna bästis, men du får dubbelt så många imorgon istället!) 
 
nåja, åter till maten. ceasarsallad= sjukt gott. twixkakorna= (ja, jag smakade en ruta!) ännu godare.
så, gillar ni sötsaker..? då måste ni bara prova dem!!!
 
nu är det dags att tvätta ur färgen, hoppas det blir bra. och idag fick jag mitt paket från lyko, sjukt nöjd med allt. därifrån kommer jag garanterat beställa igen. en och en halv dag, skaplig service.
 
min ceasarsallad, mums!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!