four days!

är det inte helt sjukt? 4 dagar kvar. den här månaden har verkligen bara flugit förbi. hur mina resultat än blir så är jag så himla glad att jag gjorde det här. det har gett mig så mycket, framförallt ny inspiration och ny energi. men nu har jag iallafall bestämt mig för att fortsätta två veckor till efter den 30:e! (dock inte när det gäller alkoholen, hihi!)
 
träningen gick bra, blev dock en riktig kortis på nautan innan innebandyn. röjde lite i tvättstugan ändå för att få undan all tvätt så det blev lite ont om tid. men det tänker jag minst sagt, ta igen en annan dag. typ på fredag!
 
på tal om tvätt så måste jag bara rekommendera det här sköljmedlet, det är helt magiskt. blir typ hög av lukten, haha. nemen, den har typ en fräsch "clean cotton" doft blandat med "iced mint".
 
renbäddad säng & all rentvätt är upphängd, så just nu luktar mitt hem heaven alltså! :)
 
 





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!