gokväll!

nu är jag lite mör i kroppen, sjukt skönt. tränat två timmar innebandy nu på kvällen. riktigt kul börjar det bli, det här kommer bli bra.

nautilusträningen går också bra, känner mig betydligt starkare idag än vad jag gjorde för 10 dagar sen, wihooo. jag tänkte att den 15:e (när halva tiden gått) så ska jag väga, mäta osv och se hur "långt" jag har kommit.

idag fick shopaholicen hem en asasnygg höstjacka som jag tänker använda massor innan colmar-jackan åker på. bild kommer imorgon! :)

kvällsmat efter träningen: 1 dl kvarg blandat med 1 dl vatten, 0,5 dl musli och ett äpple.

duscha & sova nu då, jobb hela dagen imorgon.
hoppas ni har haft en bra dag, natti!

 
mitt kylskåp!
 




Postat av: emmis

nyttigt kylskåp! haha

Svar: haha, kanske det tråkigaste i världen. men ja, väldigt nyttigt ;)
Sandra Strömberg

2012-09-10 @ 23:24:41
URL: http://emmavitale.wordpress.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!