hembakat!

jahapp, då börjar vi med en resumé av dagens träning. 30 minuter på löpandet, endast powerwalk (men obs!! 20 minuter i uppförsbacke, kommer nog kännas i baksida lår imorgon! efter det plankan 2 x 1,15 min & statisk sit-up 2 x 45 sek. avslutade sedan passet med 15 minuter crosstraining. imorgon blir det hårdkörning av hela kroppen, och vet ni? jag längtar! :)
 
nog om det, efter träningen (typ runt nio!) kom mamma över och "fikade". vi drack kaffe och pratade en massa, som vanligt. bläddrade igenom min favorittidning "hembakat". nästa vecka tänker jag baka ett nytt lass med bullar & kakor till mormor & morfar. jag älskar verkligen att baka och detta är några av recepten jag vill prova på. klassiska sockerkringlor & marshmallowbrownies med chokladcrisp. hittade även recept på en cheesecake som verkar helt gudomligt god. kanske slänger ihop en och bjuder lördagens gäster på, det visar sig.
 
imorgonbitti är jag barnvakt fram till klockan ett, och gissa vad? vi ska baka, haha. dock inte något avancerat, det blir chokladbollar till kvällens fredagsmys. vid ett åker jag in till jobbet och jobbar några timmar och eftermiddagen/kvällen kommer spenderas på gymmet. det var min fredag det!
 
 





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!