höstblommor!

nu har jag röjt ordentligt hemma i "lägenheten". städat undan sommaren och tagit in hösten. nu är det enda som saknas fina höstblommor och lite mer burriga färger. plockade undan möblerna på uteplatsen, tog in alla dynor och tog bort alla sommarblommor.

 

så eftermiddagen kommer antingen gå till att åka och handla mat & blommor och planetera och fixa.

eller träna, hälsa på farmor, städa ur bilen och slänga torrsopor osv.

eller träna och sedan följa med mamma och lollo på en tur in till stan.

 

jag är ju ledig imorgon också så det är ju absolut inte bråttom med någonting men jag vill typ göra allt nu. och jag som skulle ta det lugnt idag..

 

men först ska det ätas lunch, mums!

 

 





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!