jag gjorde det!

jag har nu på morgonen gått en lång promenad i tystnaden. typ det bästa som finns att gå ut och gå på hösten en tidig lördagmorgon (om solen skiner!). fåglarna kvittrar och det är alldeles tyst och kallt ute. åh, det var så skönt. när jag kom hem körde jag lite hemmaövningar istället för att åka ner till gymmet. kände för att vara hemma och sätta på kaffe och titta på nyhetsmorgon samtidigt som jag tränade. så nu är det gjort för idag!

nu har jag också vägt och mätt mig, jag vågade och jag är så glad!

resultat, 15 dagar!
-3,9 kilo
och det sjukaste av allt..
-13 cm i midjan

nu återstår 15 dagar, och jag är så taggad!
mitt mål (till den 30:e september!) är 3 kilo till och 5 cm i midjan, heja heja!
 
 




Postat av: Elin

13 cm???! Grymt!

2012-09-15 @ 12:04:56
Postat av: Josephine

Grattis! :)

Svar: tack! :)
Sandra Strömberg

2012-09-15 @ 13:18:24
Postat av: Ida

Shit vad duktig du är fining! Puss!

Svar: tack gullis! :) puss!
Sandra Strömberg

2012-09-15 @ 20:23:02
URL: http://idalar.wordpress.com

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!