lördag!

imorse när klockan ringde vid halv åtta och jag skulle börja avverka min "to do-lista" innan jag börjar jobba klockan tolv så sa kroppen ifrån. helt slut i både kropp & själ. så jag bestämde mig istället för att gå upp och sätta på kaffe och krypa tillbaka ner i sängen och se på nyhetsmorgon och bara vara för en stund. och mycket riktigt, 1,5 timme behövde jag för att ladda batterierna, inte så pass att jag orkade med ett intensivt gympass (som det var tänkt!) men jag tog på mig regnkläderna och gick en prommis runt sjön och körde styrkeövningarna härhemma istället.
 
nu ska jag äta frukost, läsa dagens tidning och sedan bege mig iväg till jobbet!
 
myste lite med den här gullisen när jag hämtade tidningen! :)




Postat av: Josephine

Åh, jag vill också bo på "landet" :) Nu har jag anmält mig till Fitnessfighten, taggad till tusen!

Svar: ja, det är mys! :) ååååh vad kul, lycka till! hör av dig om hur det går för dig! kram
Sandra Strömberg

2012-09-29 @ 14:54:39

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!