M & M!

idag har jag varit och "hälsat på" pappa och satt dit fina höstiga blommor. hösten var hans favoritårstid och det konstiga är att jag blir inte alls ledsen eller deppig när det blir höst. snarare tvärtom, jag blir mer lugn & harmonisk och vill vara ute i den friska luften hela tiden.

efter att jag varit hos pappi, åkte jag vidare till mormor & morfar och hälsade på. vi satt ute i solen i flera timmar och drack kaffe och bara pratade en massa strunt, jättemysigt! :)

(cirka ett år efter min pappa gått bort så fick morfar exakt samma sjukdom.
men direkt efter att pappa hade försvunnit så blev ju liksom morfar som min "extra pappa". men nu är han precis lika dålig och sjuk som min pappa var. sedan 2007 har vi levt med den där helvetessjukdomen, 5 jävla år. men det jag vill säga med det här är att alla borde uppskatta livet varje dag och kom ihåg att visa eran familj, eller de ni älskar mest hur mycket de betyder för er. eller bara vara glad att man kan kliva upp ur sängen själv. och att man kan gå, stå, räkna, läsa, se och andas. det är något att tacka för!)
 
världens bästa mormor & morfar!




Postat av: Anna

Livet är orättvist:( Man borde verkligen uppskatta att man är frisk så länge man är det, och vara snäll mot sina nära o kära. Kramis

Svar: ja ibland så är det ju det :( men efter regn så kommer solsken, hoppas jag iallafall! :) ja, jag försöker tänka så varje dag! kraaamis
Sandra Strömberg

2012-09-06 @ 21:11:33
Postat av: emma

Åhh sandra! jag vill bara krama om dig och säga att jag saknar dig och att du är en sån fin tjej! Ramla in på din blogg och såg att du börjat tränat hårt. Jag och min kära sambo här i åre har precis börjat också... vi ska köra stenhårt nu i sept och är skit kul att följa din träning här! =)
Kommer hem 3 v i okt hoppas vi hinner ses då. Måste få se hur du bor.. =)

Ta hand om dej och hälsa familjen..

puss o kram /emma

Svar: vad gullig du är <3 jag vill kramas med dig också! :)åh vad roligt, kör ni också FF? eller kör ni bara själva?
det hoppas jag också, eller vi får se till att göra det! :)

ta hand om dig också och ge järnet nu ;)
de hälsar massor av kramar tillbaka!
puss & kram
Sandra Strömberg

2012-09-07 @ 13:09:25
Postat av: Lovisa

Som sagt, livet är så orättvist! Men du är så otroligt stark Sandra och det beundrar jag! Och en underbar människa!
Massa kramar <3

Svar: vad gullig du är, tack! <3 sjukt hur mycket man klarar av att gå igenom, man är starkare än vad man tror! :) kraaaamisar
Sandra Strömberg

2012-09-07 @ 19:47:06

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!