mini kräftis!

dag 1.
började dagen med frukosten nedan. det är ett exempel på hur frukosten kan se ut. bytte sedan om och åkte ner till nautilus för att fightas i en timme och här pratar vi svettpass, tror jag aldrig har svettats så mycket i hela mitt liv. förstår att den här "metoden" funkar på så många.

lunchen spenderades med underbara tjejer. jag bjöd på västerbottenpaj, kräftor och nybakt bröd (själv höll jag mig till kräftorna och salladen!) nu har brudarna åkt hem så då passade jag och lollo på och ta "före" bilderna. och fyfan, värsta jag sett. allt ska bort denna gång.

frukosten! (endast äggvitorna ska ätas!)
 

lunch!
 





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!