nybakat!

ikväll har det bakats förfullt här hemma. bakade både kanel & vaniljbullar och som vanligt, 2 sorters noblesskakor. mina släktingars favoriter. bakade åt mormor & morfar så de kan ha lite i frysen och ta fram när de får gäster eller blir fikasugna! :)

i övrigt idag så har jag jobbat på rockelstad och tränat. dagarna nu för tiden ser väldigt lika ut. jobba, träna, äta, sova typ. hinner i stort sätt inte med något annat, det är dock inget som stör mig. snarare skönt när dagarna går fort och när man har mycket att göra! :) nu jobbar jag långa dagar hela helgen så det är väl dags att sova. trevlig helg, natti!
 
 

efter 1 vecka med fitnessfighten, 3 veckor kvar!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!