plockmat!

hemma igen, ligger i sängen och tittar på kärleken checkar in, en av mina favoritfilmer. den är så mysig!
 
åkte och handlade förut, allt gottis inför imorgonkväll precis innan ica stängde. superskönt att handla en fredagkväll, lite folk och jättelugnt. jag & mina gäster bestämde oss för något enkelt, så det blir plockmat. mysigt & gott. tänkte bjuda på skagensnittar, ölkorv & oliver på pinne, olika ostar & kex, vindruvor, en stor sallad, räkor och kanske någon paj. skönt att ha allt handlat iallafall så slipper jag stressa imorgon efter jobbet.
 
köpte också de fina blommorna på bilden under, 69 kronor tror jag att de kostade. ett billigt pris på något som kan göra så stor skillnad i hemmet!
 
ps. har ni något förslag på något mer gott man kan bjuda på som plockmat, skriv och tipsa mig! :)
 
 




Postat av: Malin

Tacochips med köttfärs, tacosås och ost på, inte det nyttigaste kanske, men mycket gott :))
Kram..

2012-09-29 @ 09:25:20
URL: http://Pamaalni.blogspot.com
Postat av: sandra

åååh jag vet, det är så gott! :)
dock så är det alltid det jag bjuder på när jag får gäster så det känns inte så kul att bjuda på samma igen! men jättekul att du kom med ett tips! :) kram

2012-09-29 @ 11:00:24
URL: http://sandralynne.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!