sista veckan!

godmorgon!
idag blev det en efterlängtad skön sovmorgon. somnade klockan halv elva igårkväll och vaknade tio idag, så nu borde jag vara bra utvilad ett tag.
 
med en vecka kvar i fitnessfighten kunde jag knappt bestämma mig om jag skulle väga och mäta mig idag, men nyfiken som jag är så gjorde jag det, och så glad jag blev!
totalt sedan den 1:a septemeber;
-6 kilo
-14 cm i midjan
 
1 vecka kvar alltså, nu satsar jag på 2 kilo till och 1 cm i midjan (till morgonen den 1:a oktober!)
 
nu ska jag gå en pw runt sjön innan frukost, så fint väder idag!
 
 




Postat av: anonym

hej! följt dig igenom fitnessfighten här på din blogg, vad duktig du är! och maten ser verkligen jättegod ut! :) jag har själv planerat att vara med i ff nu ifrån den 1a okt, har du några tips som jag kan tänka på? vad som helst är kul att höra! :)

Svar: hej! åh, vad roligt att du också ska köra och tack så mycket!
jag tycker att själva programmet man får är så himla bra, så det finns inte speciellt många tips jag kan ge dig utöver det, men här kommer några!

tips nummer ett är att jag har känt är att om jag någon gång inte har haft tillgång eller missat "mellanmålet" så har jag fått ett mycket större sötsug och man blir otroligt, sur, hungrig och trött. så försök undivika det. (ha alltid ett par frukter i väskan!)

tips nummer två är att alltid se till att du har mat hemma (alltså den maten du får äta!) och att det alltid finns några extra färdiga matlådor som du kan ta utav om du inte skulle hinna med.

tips nummer tre. gå mycket promenader. träningen du gör med ff är högintensiv träning och ger snabba resultat men att promenera i snabb takt ger inga större muskler utan är i stort sätt endast fettförbrännande. (detta är förstås utöver ff:s träning!)

stort lycka till till dig och det är bara att säga till om du har fler frågor! :)
Sandra Strömberg

2012-09-24 @ 14:31:14
Postat av: Emmis

Heja dig! :):)

Svar: tack! <3
Sandra Strömberg

2012-09-24 @ 15:44:32
Postat av: emma dolk

snygging du är så duktig! pussss

Svar: du är ju precis lika duktig babe! <3
Sandra Strömberg

2012-09-24 @ 20:46:34

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!