sovmorgon!

åååh idag fick jag sovmorgon, helt underbart. sov till klockan 11 och vaknade av mamman som fixat kaffe, mys! :)

nu har jag precis gjort mig iordning och är strax redo för en färd till malmköping, där jag ska ta blodprover osv. vet inte riktigt hur det ska gå till, är fruktansvärt spruträdd. men det måste gå.

idag känner jag verkligen skillnad på kroppen, det känns i varenda liten muskel att jag kört hårt. men inte på ett obehagligt sätt utan mer så där skönt, man känner liksom att kroppen blir tajtare och starkare. har fortfarande inte det minsta sötsug, vilket är min största "bov" annars. åt ett sött äpple igårkväll efter träningen och det smakade mer illa än gott faktiskt. 
 
eftermiddagen hade jag & mamma tänkt spendera på ikea. men vi bestämde oss för att ta det någon annan dag istället. så eftermiddagen ska jag ägna åt en lugn och lång promenad, träning på nautan och ikväll är det fullt ös i duveholmshallen som gäller!
 
igår fixade jag till mitt hår så det blev lite fräschare också, lite ljusare och inte lika slitet!
 




Postat av: julia

finis :)) <3

Svar: du är finis! <3
Sandra Strömberg

2012-09-05 @ 16:26:31
URL: http://jryberg.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!