vill du också vara med?

denna fråga fick jag här om dagen!
 
"hej! följt dig igenom fitnessfighten här på din blogg, vad duktig du är! och maten ser verkligen jättegod ut! :) jag har själv planerat att vara med i ff nu ifrån den 1a okt, har du några tips som jag kan tänka på? vad som helst är kul att höra! :)"
 
Svar: hej! åh, vad roligt att du också ska köra och tack så mycket!
jag tycker att själva programmet man får är så himla bra, så det finns inte speciellt många tips jag kan ge dig utöver det, men här kommer några!

tips nummer ett är att jag har känt är att om jag någon gång inte har haft tillgång eller missat "mellanmålet" så har jag fått ett mycket större sötsug och man blir otroligt, sur, hungrig och trött. så försök undivika det. (ha alltid ett par frukter i väskan!)

tips nummer två är att alltid se till att du har mat hemma (alltså den maten du får äta!) och att det alltid finns några extra färdiga matlådor som du kan ta utav om du inte skulle hinna med.

tips nummer tre. gå mycket promenader. träningen du gör med ff är högintensiv träning och ger snabba resultat men att promenera i snabb takt ger inga större muskler utan är i stort sätt endast fettförbrännande. (detta är förstås utöver ff:s träning!)
 
 
jag tycker det är jättekul att det är många som verkar taggade på att prova på fitnessfighten, vill du också göra det? anmäl dig här: http://worldofshape.com/ 
 
 
 




Postat av: Anonym

hej! jättefin blogg :)))
är lite nyfiken på vad du vägde när du började detta och hur lång du är? vad är din målvikt? :) skulle vara jättekul o se dina före och efter bilder.

Svar: hej! åh, tack så mycket! :)
jag är 1,75 cm lång och helt ärligt så är det där med vikt någonting jag egentligen inte bryr mig om längre. nu var man ju tvungen att väga in sig för att ff ska se vilket resultat man får. men jag tycker att det räcker med att man känner efter när man är nöjd. behöver inte vara en speciell siffra utan det är ju känslan som gör allt! :)

före & efterbilderna kommer jag förmodligen att lägga upp här när stunden är inne, så håll utkik!
Sandra Strömberg

2012-09-25 @ 21:02:51
Postat av: Emelie

Hej hej! Tycker att din blogg är så härlig, blir också inspirerad att köra ff, och har bestämt mig att starta f.om 1 oktober! Tack för en mysig blogg!

Svar: åh, hej!oj vad roligt att höra, både att du gillar bloggen och att du ska köra ff! :)
stort lycka till till dig och hör gärna av dig om hur det går!
kram
Sandra Strömberg

2012-09-26 @ 20:12:09

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!