nytt jobb, ny lägenhet och london nästa! ♥

Åhh herregud!
Jag är så sjukt trött, glad och förväntansfull på en och samma gång.

Nu händer det mycket ska ni veta. Idag har jag sagt upp mig från mitt nuvarande jobb på lager 157 för att jag fått jobb som barnflicka på en stor herrgård utanför malmköping. Det känns helt fantastiskt, jag tror det kommer bli så bra. Jag kommer jobba 75%, precis som jag vill och göra allt jag tycker är roligt, städa, pyssla, tvätta, leka med barn, gå ut med hundar, laga mat och bara mysa med barnen. Det kommer passa mig perfekt.

Imorse var jag uppe vid 7 (därav tröttheten!) jag duschade av mig och fixade till mig. Klockan nio hade jag och hustrun i huset "möte", vi drack kaffe, skrattade och hade det allmänt trevligt. Vi föll för varandra direkt kan man säga! Straxt efter tio bar det av hemåt igen. Tittade på efter tio, åt lite frukost och ringde till lollo, mamma och M för att berätta den glada nyheten. Vid lunchtid åkte jag till lager och sa upp mig, skrev på papper osv. Sen kom lollo & lennart och hämtade upp mig och vi for vidare in till tuna park.

Lennart åkte och hämtade M från skolan inne i stan och jag och lollo gick in på tuna så länge och köpte ett iPhoneskal till mig. När de kom tillbaka käkade vi. Sedan gick vi bara och strosade. Lollo hittade ett halsband och jag köpte en almanacka (till mitt kommande jobb!) och en inredningsbok på rean.

Nu är vi hemma igen och nu är det väl dags att börja packa, puuh! Imorgon klockan 10.30 åker vi mot skavsta för att sedan åka vidare mot london, shit vad kul det ska bli. Har inte riktigt fattat att det är dags än! :)

Senare ikväll ska vi hem till mamma på middag, plankstek och idol med de bästa!


Inredningsboken hade tidigare kostat 259:- och var nu nersatt till 79:-
Ett tips till er som gillar den typen av inredning!




Postat av: Anna

Full rulle! Grattis :)

2011-10-21 @ 18:02:38
Postat av: Elin

Grattis Sandra! Kul att du vågar dig på förändringar :) det där lär passa dig super!:)

2011-10-21 @ 18:05:21
Postat av: Fia

Grattis till nya jobbet babe! Perfekt ju :)

2011-10-21 @ 18:13:20
Postat av: Sama

Grattis :)

2011-10-21 @ 18:28:33
URL: http://sotss.blogg.se/
Postat av: Sarali

Grattis igen!!<3

Jag vill kolla i inrednings boken!!:)

2011-10-21 @ 21:41:38
Postat av: sandra

tack snälla till er alla! :)



2011-10-21 @ 23:37:06
URL: http://sandralynne.blogg.se/
Postat av: sandra

tack bästis!

självklart ska du få titta i den! ♥

2011-10-21 @ 23:37:36
URL: http://sandralynne.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!