söndag!

Har precis kommit hem från tuna park för andra gången den här helgen. Efter träningen åkte jag hem till mamma för att mysa, dricka kaffe och bara sitta och prata och då sa hon att hon var sugen på att åka till tuna. Och eftersom jag så gärna ville umgås med min mamma idag så kände jag att jag ville hänga med för att få vara med henne. Men okej, jag kom inte hem tomhänt. Köpte lite produkter från Björn Axén, ett moussebalsam och ett torrshampoo/volymshampoo i sprayform, båda låter ju hur bra som helst, längtar efter att få prova!
(20 procent på alla björn axén produkter på apoteket)

Ikväll ska vi på middag till mamma, och vet ni vad? Ikväll ska jag unna mig en måltid för att jag varit så duktig den här veckan. För imorgon är det ju nya tag igen, fram tills nästa söndag!


Köpte även dessa ringar, den oranga passar perfekt till min nya hundrakronorsklänning som jag köpte igår!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!