host!

har äntligen masat mig in i duschen och ÄNTLIGEN tvättat håret. ogillar skarpt känlan av smutsigt hår. men nu så, som nytt!

halsontet sitter kvar, som svärdet i stenen ungefär. plusar på det hela med lite hosta också. passar ju perfekt till morgondagens kvalmatch, eller inte. nu är det kurering på hög nivå som gäller härhemma. fick ett tips av emmis, varmt citronvatten. låter sådär, men får väl ta och pröva med det.


tips till er med torr hy. tvålen till vänster i bilden luktar helt fantastiskt plus att den gör huden len & mjuk. flaska nummer två är victoria secret hudlotion, mmmm så gott den luktar! ♥
 

fick en kommentar om vad ni vill läsa om. och det var vad jag har shoppat, vart det kommer ifrån och så vidare. mitt senaste inköp är en jättesöt virkad "sommarkvällsklänning" från huset mitt i byn. halva priset var det på den underbara skapelsen. helbild får ni om några veckor då jag tror att jag ska ha den på mig på lilla viggos dop! ♥
 
nu ska jag dricka te i massor och just det..
jag funderar på att ha "bloppis" här inne, funkade rätt så bra senast. men denna gången tänkte jag lite mera kläder. vad tycker ni? finns det intresse? 





Postat av: Louise

Du ska gurgla vatten och salt.

2012-04-05 @ 13:58:37
Postat av: Sofie

Skulle vara kul att se dina nya inköp, och outfit bilder och läsa mer o din träning! Tack för en bra blogg annars :)

2012-04-06 @ 10:39:48

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!