måndag- dag 17!

hejt sjukt att mer än halva tiden har gått. 13 dagar kvar, eller så kan man tänka tvärtom, 17268 dagar kvar! tanken är ju att det här ska bli mer av en livsstil och inte bara någon en månadsgrej. och då syftar jag inte främst på träningen utan mer på maten. nyttig mat, 5 gånger om dagen. mycket grönsaker och lagom portioner och på helgen kan man då unna sig något gott. träningsplanerna är att gymma cirka 3 gånger i veckan och innebandy cirka 2-3 gånger i veckan. det känns lagom och rimligt. så som det ser ut nu så tränar jag 9 gånger i veckan och det kommer jag inte palla i längden.

nu ska jag äta frukost sedan åka ner till gymmet och köra en timme. ikväll fortsätter det med 2 timmar innebandy. under dagen har jag absolut inga planer, så skönt. ska bara göra det jag känner för (typ städa bilen!) haha.

säg till om ni har några frågor angående fitnessfighten eller om ni vill ha recept eller något liknande så fixar jag det!
 




Postat av: L

...grattis till att du hittat till "fitnessvärlden"!
Men tänkt på att det finns ett bra "riktigt" gym även i Flen. Vikinggym är faktiskt helt ok för att bygga muskler. Lycka till!

2012-09-17 @ 09:22:46
Postat av: sandra

tack så mycket! men mitt mål är tyvärr inte att bygga stora muskler, utan mer för att förbränna och detta gör jag framförallt för innebandyns skull. så jag ska bli starkare, snabbare och lättare. men tack för tipset!

2012-09-17 @ 09:28:16
URL: http://sandralynne.blogg.se
Postat av: L

...ok. men träning med fria vikter kommer ge bättre resultat för styrka och förbränning. Det är det som gör att fitness och crossfit modeller ser ut som de gör...ingen risk att du blir "för stor" utan att satsa på det...

2012-09-17 @ 11:33:06
Postat av: Lovisa

Du är så duktig sandra! :)

Svar: tack snälla lovisa! :)
Sandra Strömberg

2012-09-17 @ 20:27:46

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!