lördag!

och nu jobbar man helg igen, tredje helgen den här månaden.
men jag klagar inte, så mycket pengar jag kommer få nästa månad, mums!

vi är 3 i fiket, en är i italien, den andra är sjuk och då var det ju bara lilla jag kvar, panik! 
skrev sms till sis direkt när hon kom till sverige igår eftermiddag och frågade om hon kunde jobba? och hon sa ja direkt, vilken kvinna! hon var jätteduktig!

ikväll ska jag och M bort och umgås med gulliga vänner.
imorgon står det jobb på schemat igen och på kvällen ska jag och julia gå lidan, skönt!







Postat av: julia

jag hade redan glömt att vi skulle gå! haha, ses imorgon ;)

2011-08-27 @ 22:48:10
URL: http://jryberg.blogg.se/

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!