1:a advent!

igår hade vi match, gick sådär. blev prcis som förra gången mot nykvarn. vi leder, sen tappar vi och vi förlorar. så jävla surt. exakt samma sak två matcher i rad, hur är det möjligt? 
 
gårdagen började bättre iallafall. jag tittade på ensam hemma, älskar den första filmen. julpyntade i lägerlokalerna och satte upp lite nya lampor härhemma som jag hittade i förrådet.
 
på kvällen kom lennart & lollo förbi med beställmat, så snälla! ♥
åt mig hade de beställt saffranspasta från mozzarella (som förövrigt är det godaste man kan äta i flen!) 
vi fikade kaffe & wienernougat och tittade på så mycket bättre. 
 
vid tio åkte vi till andrea där alla tjejerna var och drack glögg!
 
nu ska jag åka till jobbet och ikväll när jag slutar ska vi ha 1:a adventsmys hos mami, julbord & solsidan.
 
så fint med vitt utanför fönstret!
 





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!