välkommen helg!

godmorgon!
det är fredag, tjohooo! vaknade klockan nio och kände mig pigg och utvilad.

igår var det träning, var typ 6 pers. men hur kul som helst ändå, älskar småmål. efter träningen kom moa, linn & ellen hem hit och kvällsfikade med mig och lolls. supermysigt, som alltid!

nu har jag precis duschat, ligger i soffan och kikar lite på tv och laddar inför dagen. klockan elva ska jag hem till sarali och städa lite inför helgen. ska bli så kul att träffa henne och viggo, hoppas på en kopp kaffe också. eller två.

vid ett ska jag gå lidan och i eftermiddag ska jag och lollo åka in till eskilstuna och fixa lite ärenden och gå lite på stan.







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!