godkväller!

jobbat hela dagen som sagt. har äntligen knåpat ihop julschemat så att alla är glada och nöjda och det känns så bra. sånt är viktigt för mig. att man är överens och att alla känner sig rättvist behandlade.
 
efter jobbet åkte jag direkt ner till nautilus och tränade. blev ett lite kortare pass idag då jag har match imorgon och vill inte känna mig för slut i kroppen. men 45 minuter är betydligt bättre än 0.
 
när jag kom hem gick jag in till sarali som haft hopplektioner på finntorp hela kvällen. vi satt på varsin pall i ridhuset och drack kaffe och bladdrade lite som vanligt. hon hade jobbat från tidig morgon fram tills nu, duktig tjej det där. spännande och se henne ha en lektion för första gången också!
 
nu har jag precis duschat av mig och lagt mig i sängen. ska bara läsa tidningen sen ska det sovas. imorgon är en ny dag och jag har späckat schema som vanligt.
 
natti! ♥
 
söt-sara! ♥
 
passade på att mysa lite med hästarna! ♥




Postat av: Julia

Jobbar du bara på lager 157 eller har du nått annat jobb också? :)

Svar: jag har lager som "huvudjobb", en fastanställning alltså. sedan händer det att jag jobbar extra på rockelstad slott och under skolloven så jobbar jag härhemma på ridlägrena! :)
Sandra Strömberg

2012-11-07 @ 10:02:47

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!