godmorgon!

igårkväll/natt hade jag patrik här. vi hade lite julmys och han hjälpte mig att installera min nya dator.
eller, den är inte ny. utan jag har fått köpa hans bärbara sony vaio som han inte längre hade någon större användning utav. gissa om jag blev glad? och den är i så fint skick.
 
nu har det varit mycket utgifter på sista tiden. ny bil, ny Iphone och nu ny dator. men nu räknar jag med att inte behöva köpa något utav det på ett par år iallafall. känns skönt att ha allt sånt gjort så jag slipper störa mig på de saker som inte funkar men som man är så beroende utav i vardagen.
 
detta köp passade också bra för både mormor & morfar och mamman vill ha min dator som ändå funkar helt efter många år på nacken.
 
nu ska jag plöja igenom gårdagens reklambunt plus tidningarna som jag glömde hämta in igår och en kopp kaffe till det. (sov endast två timmar inatt, så jag tänker ligga i sängen länge idag, mmmmys!)
 





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!