Julstök!

december månad är min absoluta favoritmånad. jag älskar allt som har med julen att göra..
 
alla julstjärnor, ljustakar & fina julbelysningar
alla röda detaljer och alla mysiga kläder
massor av god julmat & massor av julmust
och allt julgodis som jag får baka (och kanske smaka lite utav!)
julkalendern & dess mörka morgnar
snön & kylan
och all den tid man får umgås med familjen och bara vara..
och doften av saffran, granris, pepparkakor & glögg är ju helt oslagbart.
 
åh vad jag längtar. men imorgon kommer jag se till att jag får mig en liten smygstart av allt detta. ska hämta mina julkartonger som står i andrea's förråd och gå igenom vad jag har/inte har. sen så (kanske, kanske!) jag följer med lollo till örebro så ska vi gå på ikea och shoppa lite till hennes nya lägenhet och lite till min OCH äta julbord där, mums!
 
men allt detta beror helt och hållet på om jag ska till emma imorgon och fixa mitt hår.
men om inte, så kommer det alltså bli en tripp till ikea med bästa lulu. annars blir det hemmapyssel hela dagen. det jag inte hinner imorgon ska göras på fredag iallafall!
 
köpte den här tidningen idag, kul med lite ny julinspiration.
älskar detta vardagsrum!  ♥
 
 
 





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!