Mellis!

blir så trött på mig själv på måndagmorgnarna. bestämmer mig alltid för att gå upp tidigt men jag är lika trött varenda jäkla måndagmorgon så jag sover alldeles för länge så att dagen blir helt förstörd. måste bli ändring på detta.
 
idag har jag iallafall varit inne i flen hos emma. hon ska fixa mitt hår i veckan, ska bli så spännande. men efter mycket om och men så bestämde vi iallafall att jag skulle färga håret själv. jag gör alltid slingor med hätta och hon brukar göra i folie, skillanden med det är att vill man att slingorna ska synas, så blir det bättre resultat med folie och för att få lite mer diskreta/naturliga slingor gör man med hätta.
 
så nu sitter jag i soffan med färgen i håret, äter lite mellis och kollar äntligen hemma.
 
det har varit en riktigt slarvig helg vad det gäller maten. så på ett sätt är det skönt att det är måndag igen, gillar mer rutinerna på vardagarna. ska slänga in lite lax i ugnen och göra några omeletter som får bli några av veckans matlådor!
 
handlade på mig massor av vatten från willys också när jag ändå köpte hårfärg.
vatten är bra grejer, att dricka mycket vatten bidrar bland annat till; att man känner sig mättare, förbättrar energiupptaget och är en "naturlig skönhet" för kroppen.
 




Postat av: Sama

Du behöver en soda stream =D

Svar: haha, vilket bra förslag! ska jag nog allt ta och önska mig i julklapp! :)
Sandra Strömberg

2012-11-26 @ 19:47:10
Postat av: Sara Li

Är du hemma i morgon kväll?:) tänkte i fall jag skulle komma upp på en kopp te efter jag har haft träning?:D

Svar: yesbox, sandra fixar! :) ses då gullis, kram så länge!
Sandra Strömberg

2012-11-26 @ 20:05:59
URL: http://slv.blogg.se
Postat av: Josephine

Vad använder du för märke och färg när du gör slingor? :)

Svar: de är världens bästa, blir aldrig gult eller så. dock är det väldigt lite i varje förpackning så vill man ha mycket slingor är det bäst att köpa två. mejlar en bild på förpackningen till dig! :)
Sandra Strömberg

2012-11-26 @ 22:10:52

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!