min kväll!

när jag slutade jobbet åkte jag in till flen och tog en powerwalk på 45 minuter. åååh vad jag längtar till att träna "på riktigt", har inte hunnit med att träna i helgen så imorgon blir det nautilus, lätt!
 
när jag kom hem blev det söndagsmys med några vänner. emma åker tillbaka till åre imorgonbitti och kommer inte tillbaka förrens i februari. hon ville spana in mitt "nya hem" innan hon åkte, så vi passade på att ses idag. tittade solsidan och åt kladdkaka. (imorgon kör jag fitnessfightens mat & träningsschema igen fram till den 5:e december, så det var bäst att passa på idag!)
 
och jag & moa avslutade kvällen med att styra upp..
 
 
hoppas ni alla har haft en trevlig helg. men imorgon är det måndag och då säger jag hejdå lazy days och hejdå till allt som stavas onyttigt. nu är det fullt ös och fullt fokus på både hård träning och bra mat i en månad till för min del. hoppas några av er är med mig! men nu säger jag natti så länge!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!