Saffran!

 
här kommer receptet på rulltårtan som jag gjorde här om dagen. perfekt att ha som omväxling till kaffet istället för lussebullar eller pepparkakor. och den är dessutom plättlätt att göra, tog mig cirka 15 minuter.
 
nästa gång jag gör den kommer jag dock att prova göra en smörkräm och smaksätta den med saffran istället för att använda mig av vaniljkesella. självklart inte lika nyttigt men jag tror det kan bli ännu godare.




Postat av: anna k

åh nu kommer jag behöva gå in på din sida dubbelt så mycket med den här julstämningen :) myys!

Svar: söööt du är! :) jaaa den är supermysig. bara lite ljusstakar och julkalendern som saknas nu, sen är det jul på riktigt! ;)
Sandra Strömberg

2012-11-26 @ 15:27:24
Postat av: Malin.

Tack! Vad smaskigt det ska bli..
Och jösses så fin bloggen är, riktiga julkänslor ger den.

Svar: mmm, eller hur, mums! :)
tack så mycket, lite det som är tanken! :)
Sandra Strömberg

2012-11-26 @ 17:38:40

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!