tidig lördag!

godmorgon!
 
hade en jättemysig kväll igår hemma hos mami'n. jag åkte dit direkt när jag slutade igårkväll. vi gick en promenad, sedan sattte vi oss och käkade och tittade på x-factor. hon hade gjort så mysigt och dessutom bjöd hon på min favorit- färska räkor, mums!
till det serverades det, vindruvor, paprika, olika ostar & kex. (för mig blev det självklart bara frukt & grönt!)
och ett halvt glas vin som jag unnade mig bara för att det var fredag.
 
imorse vaknade jag riktigt tidigt trots att jag kom hem sent inatt.
satte på kaffe och gick sedan ut i morgonmörkret i bara pyjamasen och hämtade tidningen. nu ligger jag i sängen med tända ljus och min kopp kaffe och har det lite lördagsmysigt.
 
ska strax åka ner till nautilus och köra dagens träningspass.
sedan blir det jobb med min bästa vän i några timmar, älskar helg!
 
min morgon!
 
hos mami! ♥




Postat av: amanda

är det en spegel eller har du sådär fina dörrkarmar? :) haha.

Svar: det är en spegel, hihi! :)
Sandra Strömberg

2012-11-10 @ 10:27:12

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!