torsdag!

tröjan jag köpte igår, jag älskar petrolfärgat! ♥
 
klänningen är i ungefär samma modell som toppen. ett par strumpbyxor till denna så passar den perfekt åt mig till vardags. vill också tillägga att båda två är i jättefin kvalité.
 
nu är två våningar färdigstädade. bara hallen och tvättstugan kvar. hoppas på att hinna det ikväll efter träningen. ska strax åka ner och sola, sedan ska jag och emmis träna tillsammans på nautan.
 
efter några timmars jobb..
 
i eftermiddag har jag hängt hos farmor. har hjälpt henne med tomten, vi har krattat löv i mängder och dammsugit huset och druckit kaffe. vi tog även en sväng in till flen och handlade lite mat och köpte garn. hon ska sticka en jättefin "pippitröja" åt mig. längtar tills den är klar!
 
nu ska jag äta en efterlängtad sallad och dricka ett glas julmust, ska bli SÅ gott!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!