två till tolv!

min eftermiddag och kväll.. 
 
bästa maria kom över på fika vid två. vi drack kaffe & mumsade i oss varsin lussebulle. avslutade sedan dejten med en promenad runt sjön, stannade även till och hälsade på dessa mysisar!
 
åkte till farmor och blev bjuden på middag, svampsoppa och nybakta scones. nyttigt och bra, haha. tröstar mig med att jag arbetade av det mesta som stod på hennes "to-do lista".
 
åkte hem och bytte om. fortsatte vidare ner till nautilus och tränade i en timme. 40 minuter nonstop på crossen som avslutades med 20 minuter styrka, fokus på armar.
 
efter träningen mötte jag upp världens bästa mami för att gå en liten sväng med henne. slutade dock med en hel timmes promenad! men det var så skönt.
 
direkt när jag kom hem ringde jag jullan som jag lovat henne. det var så länge sedan vi sågs, fina vän. blev ett långt samtal som aldrig ville ta slut, hoppas på att vi hinner ses eller iallafall prata mer i helgen.  
 
nu har jag duschat och tänker faktiskt gå och lägga mig bums. imorgon står mycket på agendan, som vanligt. nästa vecka hoppas jag verkligen blir mindre intensiv.
 
hoppas ni har haft en bra dag, nattinatti!




Postat av: Julia

det var ett mysigt samtal! Jag hoppas också att vi hinner ses snart!!! Puss <3

Svar: det hoppas jag med! <3
Sandra Strömberg

2012-11-02 @ 15:14:35
URL: http://jryberg.blogg.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!