bra fredag!

åh, jag har haft en så bra dag hittills! på förmiddagen hängde jag med världens bästa noah, vi kickbikade ner på stan och köpte lördagsgodis och kickbikade hem igen och började baka ut bulldegen som stått på jäsning. medan jag bakade bullar så gjorde noah chokladbollar i alla möljiga former, haha.
 
vid ett-tiden åkte jag iväg till jobbet och jobbade några timmar. massor av folk, kul! efter jobbet, direkt ner till nautan för ett lååångt träningspass! :) 1 timme pw (var 5:e minut i uppförsbacke!), en halvtimme styrka & en halvtimme crosstraining. så ja, nu är jag typ helt slut!
 
ska hoppa in i duschen, ta tag i disken, sedan beställa mat och ta med hem till mami så ska vi ha myskväll där, soffläge & film! :)
 
älskar min stiickade tröja från hm, den är så skön! 149:-
 
finaste killen!
 
 
 




Postat av: "sara"

Hej, Undrar vad du har för tips inför lommande inbjudningar till kalas o diverce, nu när jag ska köra ff känns det lite som en kamp att stå emot! Tips? :) undrar även när du skriver att ni beställt hem mat, vad äter du då för att hålls dig inom ramarna, eller tillåter du lite fusk? Tack för en bra blogg! :)

Svar: hej! när du skriver kalas & diverse, menar du hur du ska kunna stå emot godsaker? jag älskar ju kaffe så för mig är det inga problem, jag tar en kopp kaffe med lite mjölk i och är jag med mina nära familj eller vänner så kanske jag tar en frukt istället.

det som är svårt är att stå emot alkoholen. det är ju nästan någon form av fest varje helg och då tycker jag det är gott att ta något glas vin. har hoppat över många fester men har dock fuskat 2 gånger men då druckit ren vodka med sprite zero (och då inga mängder, utan två glas typ!)

när jag beställer mat beställer jag en "specialare" kycklingsallad med räkor. i den ingår endast- sallad, gurka, tomat, kyckling & räkor. och istället för några kolhydrater till det (tex ris eller bulgur) tar jag 1 matsked dressing. men that's it. har inte fuskat en enda gång sedan jag började (om man bortser från alkoholen och en burk cola light varje helg!)

men mitt bästa tips är: berätta för folk i din närhet om vad du gör och inspirera dem, då kommer det bli lättare att stå emot vissa grejer. drick mycket vatten, det rensar kroppen och gör att man håller sig mätt längre.

lycka till och tveka inte att höra av dig igen om det är något du vill fråga!
Sandra Strömberg

2012-09-28 @ 22:02:10

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!