2 i rad!

härligt att få vara ledig 2 dagar på rad.
gjort en favorit i repris idag. gått en långpromenad i solen och nu sitter jag i fåtöljen och värmer mig med en kopp chai-te.
 
tänkte faktiskt ta tag i gymträningen nu igen. har varit så mycket i december och i början av januari att jag helt bortprioriterat träningen, dumt av mig men jobb kommer först. men nu har allt lugnat sig iallafall. så nu är jag redo igen, så idag får det nog bli ett pass. mitt mål är att köra minst 3 pass x 1 timme i veckan.
 
mamma lockade mitt hår igår med en ny locktång jag beställt som ger stora lockar.
det blev precis så som jag ville ha det, så den behåller jag!




Postat av: Emmis

Jaaa! Då kan vi köra igen ;)

2013-01-24 @ 16:21:17

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!