Ris a'la malta

har ju kört lchf i någon vecka nu och det har (på riktigt!) funkat väldigt bra. alltså inga megaresultat men gott får man ju äta också, och alla ni som känner mig vet att jag är en riktig "godisråtta" eller vad man nu vill kalla det. jag skulle plättlätt kunna klara mig utan mat, men socker.. på riktigt, sjukt svårt. men med lchf har jag nu hittat massor av spännande recept. har dock inte hunnit provbaka något "efterrättsaktigt" än. men däremot provade jag på att göra en så kallad; falsk ris a'la malta, och shit vad gott det var. perfekt som mellis eller när man bara är lite sötsugen.
 
keso
grädde
vanlijpulver (observera pulver!) 
och litelite stevia
 
med några apelsinskivor eller lite kanel & färska blåbär till det, MUMS!
 
 
 





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!