Godmorgon!

tog en tidig prommis innan frukost idag då jag såg hur solen sken in genom fönstren när klockan ringde.
rundan runt sjön är helt perfekt för morgonpromenader, tar cirka 45 minuter. iallafall i det här vädret.
 
idag börjar jag klockan 14. tänkte försöka tvätta undan litegrann och åka ner till nautilus och köra ett styrkepass.
 
min älskade fil var slut imorse när jag skulle äta frukost. hade helt glömt. men då får man improvisera.
och det blev riktigt bra (för en gångs skull!)
 
Min yoghurt
(cirka 3-4 portioner)
2,5 dl kvarg
2,5 dl vatten
2 dl frysta blåbär
2 msk funlight-jordgubb
1/2 krm vaniljpulver
 





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!