matrevolutionen!

här om dagen läste jag ut en bok som heter matrevolutionen som någon av er läsare hade rekommenderat.
och tack säger jag till dig, det var en riktigt intressant bok som nu fått mig att tänka om totalt när det gäller mat, träning osv.
jag hittade boken för ett tag sen på bokrean för 79:-, så till alla er som älskar sötsaker.. läs den!
 
så nu har jag precis varit och handlat det mitt kylskåp numera kommer bestå utav.
 
nu ska jag lägga mig i soffan en stund, med koppen kaffe, tidning & min paaaddis.
sedan står träning och storröj i tvättstugan på schemat.  
 




Postat av: ..

Kul att du läst den! En bok alla ska läsa :) Saknat ditt bloggande, du är ju såå inspirerande!! Ser fram emor vårläsning ;) Keep up the good work :D kram

Svar: åhh vad glad jag blir, sådana ord får MIG inspirerad till att fortsätta med bloggandet! :) kramis
Sandra Strömberg

2013-03-19 @ 10:22:01

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!