onsdag!

Godmorgon!
Här sitter jag i en bil i örebro i väntan på att syrrans föreläsning ska ta slut.
Klockan halv sju gick jag upp imorse på min lediga dag för att duscha, packa och fixa mig. Vi ska ha så mysigt idag, vi ska gå på stan och shoppa massor av höstkläder och sedan gå ut och käka. Vi ska sova i hennes lägenhet över natten och imorgonbitti ska vi ut och powerwalka och på eftermiddagen åker vi hem! :)

Imorgon när jag kommer hem ska jag köra järnet på nautilus, jag bara känner för det. Är inne i en träningsperiod nu. Känner mig jättetaggad vilket är hur bra/(behövligt) som helst!

Nu ska jag se på hollywoodfruar, puss!





Postat av: Jeja

vilken fin bild på dig sandra! :)

2011-08-31 @ 19:28:56

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!