måndag!

Hallå!
Jag har haft en en helt fantastisk helg,
I lördags åkte jag hem till mormor & morfar där hela släkten var samlad, vi lagade mat och åt alla tillsammans, jättemysigt. Vi tittade på det okända och pratade om livet. Vid åtta åkte jag och lolls hemåt, vi tog några vinflaskor hemifrån oss, gick en trappa upp och skrattade en hel del tillsammans med grannarna. Tittade på så mycket bättre och pratade killar.

Igår kom mamma & lollo och hämtade mig klockan tio. Vi åkte till västerås för att ha en riktig tjejdag, vi lunchade på ikea och köpte lite smått och gott. Vi var även på nisses som har allt, en massa skräp men även några guldkorn. Köpte en ljusslinga till balkongen och en ljuskrona eller vad man nu vill kalla det till vardagsrummet.

Vi gick också runt i köpcentret och tittade lite, jag hittade en jättesnygg festklänning med ett matchande halsband till!


Ikea-shoppingen (plus en hylla som inte fick plats på bilden!)




Idag har jag packat upp allt kul och ätit frukost med M, nu ska jag skruva upp min hylla som jag köpte på ikea för 35:-, hoppas det blir fint, bjuder kanske på en bild senare! ;)




Postat av: MsSophie

Vilket fint halsband :)



/MsSophie

2011-11-23 @ 16:07:26
URL: http://www.improveme.se/mssophie

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!