Nivea!

TIPS!


Kom precis hem från affären, på inköpslistan stod bland annat dessa två.
Anledningen till att jag visar dem här är för att jag bara måste rekomendera båda två. Sedan jag började använda Nivea dry deodorant har jag då aldrig luktat illa, varken efter träning eller någon annan gång. Tips till er som kanske har problem med just detta!

Den andra är en dagkräm, luktar mycket fräscht och den använder jag när jag har duschat på morgonen innan jag lägger på sminket. Jag smörjer in den och väntar sisådär 5 minuter tills den är lite halvt intorkad i huden. Då lägger jag på sminket, då sitter det jättebra och hela dagen!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!