Snart helg!

Nu har jag varit ute och gått, julia ville hänka idag med. Tiden går ju så sjukt mycket fortare när man är två. Efteråt gick vi hem till henne och chillade lite. Fikade och lyssnade på musik. Efteråt åkte jag hem till mamsi, hade startat en maskin där imorse med mina kläder så var tvungen att åka och hänga upp dem. Jag var också så snäll så att jag sorterade all hennes tvätt, tvättade undan lite och hängde upp på tork. Fixade även disken och bäddade rent åt lollsen. Ibland är jag bara för snäll! :)

Nu har M kommit hem från stockholm så nu är allt som vanligt härhemma igen. Nu har han åkt och tränat och senare ikväll har jag träning. Imorgon jobbar jag hela dagen sedan är det match, fullrulle!


nu är jag trött!





Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!