Söndagkväll!

Hallå!
Äntligen har jag avsltutat min 55 timmars vecka. Känner mig otroligt trött men samtidigt väldigt stolt över mig själv!

Jag och M sitter framför tvn och hänger. Vi har precis röjt undan lite här hemma, bytt lakan osv. Kan ju typ vara bland det skönaste som finns att gå och lägga sig nyduschad i rena lakan, längtar redan!

Men innan dess ska vi hem till broge, mamma står för middagen (som vanligt!) och jag, M, lollo och lennart kollar på. Nejdå, skämtåsido men mamma är bäst hon fixar alltid så mysigt.

Funderar på att gå och sola innan vi åker dit, jag vill vara bruuun! Vill också tillägga att jag längtar enormt mycket tills dess jag bara har ett jobb att tänka på, så att jag hinner allt det där som jag vill hinna. Träna, gå långa promenader, baka, städa, pyssla, bjuda mina vänner på fika, umgås med min familj och skämma bort M med god mat och massa kärlek!


Världens bästa föräldrar, slå den om ni kan!
Mamma är så otroligt vacker och här har ni pappa, jag vet inte, men det kan vara den första bilden jag lägger upp här på bloggen där han är sjuk. För er som inte vet, så fick min pappa en hjärntumör för 3 år sen och att utseendet förändrades så otroligt mycket var på grund av alla mediciner, inte sjukdomen. För mig är han iallafall världens finaste, hur sjuk han än ser ut!
(Julafton för 2 år sen!)






Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!