Vill bara att ni ska veta..

Att jag har världens bästa chef OCH pojkvän!
Igår när jag kom hem från jobbet hade M fixat middag, hans goda kycklingsallad! Och igårmorse damp det ner ett paket i brevlådan och det var tydligen till mig, då har han (världens gulligaste) köpt desperate housewives säsong 7 åt mig, blev så glad! Så ikväll kommer det förmodligen bli soffhäng, DH tittande och någon god middag!
Nu är jag på jobbet och ska jobba till klockan 17 ikväll, känns kul faktiskt! Och att jag har världens bästa chef, det är bara något jag har fått turen att ha!




Postat av: Sofia

Hej!

Måste bara fråga vart den söta röda koftan som du har några inlägg nedan kommer ifrån?:)

2011-11-12 @ 11:32:19
Postat av: Sandra

Hej! :) Den kommer från mitt jobb, lager 157. Märket är bondelid och den kostar 300:-, kram!

2011-11-12 @ 12:49:53

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!