home!

Nu är vi hemma igen.

M blev lite försenad så medan han var kvar i skolan passade jag på att gå i de butiker som han inte tycker är kul, typ indiska! (som är min favoritaffär)

När han var klar åkte vi till tunapark för att käka lunch. Vi gick i några butiker där med, hittade vinterskor och ett par snygga jeans till M. Jag blev jättenöjd, hoppas han med blev det, hihi. Själv hittade jag en gudomlig sjal och en jättejättegullig kofta. Ska visa bild imorgon!

Tror dock inte att jag är riktigt frisk än, känner mig seg och hängig nu. Men det var skönt att få komma ut lite och tänka på annat. 

Sarali var också sjuk så vi kunde inte ses, vi som båda hade längtat så. Men som vi brukar säga, vi har hela livet på oss!

Ikväll blir det idol och en massa gott på hemmaplan! Heja Moa!


min nya sjal, mörkgråstickad med vitvirkad spets på!







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!