måndag!

Hej alla glada!
Idag är en bra dag, jag har fått roliga besked, umgåtts med fina människor och fått min iPhone.

Jag och sarali hade en mysfrukost inbokad idag kl. 9.00, hon köpte med sig goda bullar och vi drack te. Efter det åkte vi hem till henne, eller rättare sagt till hennes bygge. Jag målade kökssoffa och sara slipade och målade fönster. fina vän! ♥ vilket fantastiskt hem hon kommer få!

Efter det åkte jag hem till mamma och berättade den roliga (men än sålänge hemliga) nyheten och fikade med henne, lollo och lennart!

Nu har jag fixat ett abonnemang till min fina nya mobil också, det blev telia mobil max 25 surf för 98:- i månaden. Känner mig rätt så nöjd fakitskt. Gratis sms till alla nät och 49 öre/min.

När jag väl var i gång och målade saras köksoffa så tog jag tag i min egen också. Så nu är den vit och jättefin. Ska måla en gång till ikväll. Så nu ska jag tvinga M att gå en sväng med mig och samtidigt passa på att gå förbi färgaffären och köpa lite mera färg!









Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!