tisdag

Hej ni alla!
Idag har jag som sagt jobbat hela dagen och det kändes så skönt att vara tillbaka. Få träffa jobbarkompisarna, diska lite, plocka lite osv.

När jag kom hem stod M redo i hallen för en promenad, vet inte riktigt vad som har hänt med honom, men jag gillar det! :) Vi gick runt stan och avslutade med himlabacken, puuuh! Men skönt var det. När vi kom hem "värmde vi på" tacoresterna sen i söndags, älska rester! (ibland) 

Nu ligger vi i varsin soffa och ser på fotbollen, jag ska snart duscha av mig och inatt ska jag banne mig sova med fleece morgonrock. Kyliga höst.

Nu börja visst desperate housewives, måste kolla!







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!