söndag!

Söndagkväll, som jag har längtat!

Det har varit så fullt upp att jag inte ens har tänkt på bloggen.

Igår så jobbade jag hela dagen och bion vi skulle på i fredags blev aldrig av så jag och M bokade biljetter till igårkväll istället. Så kl 18.00 befann vi oss (och alla flens pensionärer) på sagabiografen för att se svensson svensson! Och självklart gjorde inte paret svensson mig besviken inte, lika roliga och galna som vanligt. Så alla ni som gillar den typen av filmer, ni måste se den! :)

Efter bion så hade M bestämt med sina vänner att dricka lite här hemma och jag tyckte det lät som en trevlig idé, så jag hakade på! Det kom massor av folk och det var riktigt trevligt.

Idag har jag jobbat hela dagen, efter jobbet hade jag och M bestämt att vi skulle gå en sväng runt stan och sedan gå och handla de grejer som fattades till kvällens tacomys. Nu är vi äntligen hemma och ska strax börja med maten. Vi ska se på time out och wedding crashers (har jag bestämt, hihi!)

Hoppas ni har haft en lika trevlig helg som jag!
Kraaam







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!